HTML

A mi családunk paint-ben

A mi kalandjaink. Az élet írja és Anya lerajzolja. Mert velünk is annyi minden történik. Csak így név nélkül, mert amúgy felvállalhatatlan. :-)

Friss topikok

  • Anya Paintben: Jövőre majd igazi bulit csapunk, emberekkel, meg hangos zenével. Így tuti nem fogunk elaludni! :) (2012.01.20. 16:42) A mi szilveszteri bulink

Egy születésnap margójára

2012.10.26. 11:09 :: Anya Paintben

Nem az én születésnapom, ááá, abból igazán nem csinálok nagy ügyet (így 30-on túl).

De az én kisbabám, aki tavaly született egy éves lett ma! Micsoda egy év volt ez, kérem szépen! És ahogy ültem a nagyobbik lányom szülőértekezletén, az órára tapadva néztem az időt, hallgattam az óvodai házirendet és közben nosztalgiáztam.

18:00 Most repesztették meg a burkot.

18:15 Innentől már vacakul éreztem magam

18:40 Valahogy itt kezdtem el nyomni

18:50 Megszületett VÉGRE!

És ekkor más emlékek is eszembe jutottak.

Még szülés előtt, Apa izgatottan várta, hogy szóljanak neki. Amikor már megkaptam a szobámat, be is hívták, kérték, hogy öltözzön át az előre megvásárolt kis cuki zöld ruhába. Apa így is tett, de nem értette miért kapott 2 sapkát?

szülésünk11..JPG

Aztán nemsokára megjelent az én kis kedves szülésznőm, majd kuncogva megszólalt:

Szülésünk2..JPG

Végül Apa a kis rózsaszín fényképezőgéppel, de már lábzsák nélkül a fején megérkezett, hogy kedves szavaival bátorítson. 

Ma pedig egy éves lett a kisebbik lányunk, akit nagyon szeretünk! Nőj nagyra kicsi lány! <3

Kommentelni pedig lehet, ha nektek is van valami idétlenül vicces sztoritok a szülésről. 

Szólj hozzá!

Címkék: szülés lábzsák első szülinap

A bejegyzés trackback címe:

https://gotkids.blog.hu/api/trackback/id/tr174871142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása