HTML

A mi családunk paint-ben

A mi kalandjaink. Az élet írja és Anya lerajzolja. Mert velünk is annyi minden történik. Csak így név nélkül, mert amúgy felvállalhatatlan. :-)

Friss topikok

  • Anya Paintben: Jövőre majd igazi bulit csapunk, emberekkel, meg hangos zenével. Így tuti nem fogunk elaludni! :) (2012.01.20. 16:42) A mi szilveszteri bulink

A mi szilveszteri bulink

2012.01.13. 14:14 :: Anya Paintben

 Szilveszterre már időben, legalább 3 héttel korábban elkezdtünk készülni. Vásároltam vicces kalapokat, szerpentint, és amint lehetett vettünk tűzijátékot is. Már előre elterveztem, hogy 31-én reggel legkésőbb kidekoráljuk a lakást, és ez milyen jó muri lesz a négyévesemnek. 

Az is volt. Mindenhová szerpentint dobáltunk, elővettük a vicces kalapokat, készültem az estére is pezsgővel és finomságokkal. 

 

 

Vacsorakor koccintottunk, a négyévesem és én csak almalével. Ezután mindenki elmondta az újévi fogadalmát. Az enyém az volt, hogy többet fogok játszani a gyerekeimmel, ezt a nagyobbik lányom illedelmesen meg is köszönte. Azt mondta, hogy aranyos vagyok. Ő megígérte, hogy 2012-ben több TV-t néz majd. O_o

Apával lementek tűzijátékozni, én innét fentről néztem, mert a bébivel kicsit körülményes lett volna lemenni. 

És vártuk az éjfélt. A négyévesem és a pici is elmentek aludni 9 órakor. Mi pedig vártunk tovább. Végre éjfél volt!!

Szépen csendben eltelt ez az év is. Másnap le kellett szedni a szerpentineket.

Hát kicsim, úgy tűnik, hogy a buli valahol máshol volt. 

Nektek telt már valaha így a Szilveszter éjszaka? Vagy csak mi vagyunk ilyen bénák? 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gotkids.blog.hu/api/trackback/id/tr43542732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DBKriszta 2012.01.19. 13:52:47

Nyugi, lehet, hogy jövőre is így fogtok járni. 4 éves korában tudott először fennmaradni 23.55-ig, akkor kidőlt. A babapezsgőt is csukott szemmel itta már :-)Ti ügyesebbek voltatok. Első évben tízkor már mi is húztuk a lóbőrt.

Anya Paintben 2012.01.20. 16:42:14

Jövőre majd igazi bulit csapunk, emberekkel, meg hangos zenével. Így tuti nem fogunk elaludni! :)
süti beállítások módosítása