HTML

A mi családunk paint-ben

A mi kalandjaink. Az élet írja és Anya lerajzolja. Mert velünk is annyi minden történik. Csak így név nélkül, mert amúgy felvállalhatatlan. :-)

Friss topikok

  • Anya Paintben: Jövőre majd igazi bulit csapunk, emberekkel, meg hangos zenével. Így tuti nem fogunk elaludni! :) (2012.01.20. 16:42) A mi szilveszteri bulink

Együtt főztünk

2012.08.28. 21:34 :: Anya Paintben

Biztosan láttátok már Stahl Judit "gyerekkel a konyhában" műsorát. Ilyenkor mindig kicsit elszorul a szívem, hogy én nem főzök együtt eleget a gyerekkel. Pedig a kanapéról nézve, olyan jónak, örömtelinek és egyszerűnek tűnik az egész. Valamitől nálunk az együtt főzés mégis más.

Tegnap elhatároztam, hogy a fasírtkészítés megfelelő feladat egy 4 és fél évesnek, ezért együtt kezdtünk el golyókat formázni. Eleinte így ment:fasírt1.bmp

Aztán megbeszéltük, hogy egy kicsit nagyobbakat kellene készíteni, és persze legyen már gömbölyű is az a fasírt. 

fasírt2.bmpNem baj, nem baj, lassan haladunk, de jó lesz. Érzem, hogy jó lesz. Meg valami mást is. Mi ez? Mi potyog a lábamra?

fasírt3.bmp

Zsemlemorzsa. Mindenhol. Nagy levegő és tovább csinál. Már majdnem kész. 

Ekkor elkövettem egy nagy hibát. Lenéztem...

Ááááááááááá, mi az ott a földön??

fasírt4.bmp

DARÁLTHÚSOS CUCC!!! ÁÁÁÁÁÁÁ! WTF??

(Magamat nem rajzoltam oda, de itt őrjöngök éppen.) Nagy levegő ismét, fasírt gyorsan befejez. A kezem tiszta trutyi.

És amikor már azt hittem, hogy ennél nem lehet rosszabb, akkor tévedtem. 

fasírt5.bmp

Ugyanis pont ekkor mászott be a  10 hónapos gyerekem a konyhába, és boldogan evickélt a padlóra esett nyers húsdarabok felé. 

Szerencsére mindenki jól van. A kicsi nem érte el, ugyanis az egyik lábam betettem a hús és ő közé, kinyújtózkodva elértem a mosogatót, kezet mostam, majd felkaptam a földről a gyereket. Eme akrobatikus mutatvány közben pedig hangosan kiabáltam, hogy nem szabad, fúj, meg hasonlókat. Kemény volt! :-)

Ti hogy főztök/süttök a gyerekkel? 

Szólj hozzá!

Címkék: fasírtkészítés együtt főztünk

A bejegyzés trackback címe:

https://gotkids.blog.hu/api/trackback/id/tr684737356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása