HTML

A mi családunk paint-ben

A mi kalandjaink. Az élet írja és Anya lerajzolja. Mert velünk is annyi minden történik. Csak így név nélkül, mert amúgy felvállalhatatlan. :-)

Friss topikok

  • Anya Paintben: Jövőre majd igazi bulit csapunk, emberekkel, meg hangos zenével. Így tuti nem fogunk elaludni! :) (2012.01.20. 16:42) A mi szilveszteri bulink

Valentin nap nálunk

2012.02.17. 10:05 :: Anya Paintben

 

Valentin nap alig-négyévesen még nem annyira az ajándékozás öröméről és az önzetlen szerelmről szól. De a lányom gondolt ovis szerelmére és bejelentette, hogy szeretne ajándékot is adni Neki.

Én pedig vásároltam egy csomag gumicukrot. Elfelejtettem, hogy a lányom is szereti. Nagyon... 

No para! Ilyenkor minden anyának kell, hogy legyen egy B terve is.

 

Úgy tűnt a B terv nagyon jó!
Én megrajzoltam, és odaadtam Flórának, hogy akkor írja rá a nevét és színezze ki. El is kezdte színezni. 

 

 

 Anya pedig szokás szerint befejezi a projektet.

 Azt hiszem egész szép lett! Csinálok egyet Apának is!

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: nap valentin

A bejegyzés trackback címe:

https://gotkids.blog.hu/api/trackback/id/tr514123033

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Busójárás vs. Valentin 2012.02.17. 12:15:58

  Hivatkozás: HumorVilág, Pécs Ma

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása